Subject: teavitus
From: "Luidja Tsirkusetalu" <[email-masked]>
To: PÄA Lääne <[email-masked]>, "Moonika Raudsepp" <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Jun 2025 21:37:39 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere
Käesoleva e-kirjaga teavitab Luidja tsirkusetalu, et oleme korraldamas oma 
igasuvist visuaalse tuleteatri etendust, 30.07 Luidja tsirkusetalus, 31.07 
Pühalepa vaba aja keskuse õues ja 1.08 Luguse külaplatsil.
Etenduse alguse aeg on 22.33, lõpp hiljemalt 23.30
Vaatajaid võib eelduste kohaselt igasse paika koguneda kuni 50, mis 
tähendab, et meil pole vajalik korraldada ümber parkimist või paluda 
erikorraldusi liikluse muudatusteks. Vajalikud parkimiskohad on igas 
asupaigas olemas.
Me ei tee lõket, oleme teadlikud ja tagame tuleohutuse.
Me ei tegele toidu või joogi müügiga.
Kõikide asukohtade omanikelt on saadud luba nende maa peal etendsue 
läbiviimiseks.
Taolise etenduse korraldamiseks pole vajalik taodelda vallalt luba.
Soovi korral vastan küsimustele.
Lugupidamisega
Suveetenduse koordinaator
Helena Ehrenbusch, tel 5024163

We Would Love to Have You Visit Soon!    ***    Ootame teid peatselt tagasi!

TSIRKUSETALU

Kultuurielamused & sotsiaalne tsirkus

 <http://www.tsirkusetalu.com/> www.tsirkusetalu.com
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

tel. <tel:+372%20502%204163> +372 5024163

Luidja küla, Hiiumaa vald

92202 Hiiumaa

Estonia